Dag 19 - Reisverslag uit Bobo-Dioulasso, Burkina Faso van Wim Koetsier - WaarBenJij.nu Dag 19 - Reisverslag uit Bobo-Dioulasso, Burkina Faso van Wim Koetsier - WaarBenJij.nu

Dag 19

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

25 Januari 2018 | Burkina Faso, Bobo-Dioulasso

Vanmiddag gedaan, wat iedereen mij ontraden heeft. Het was sterker dan ik en ik heb een salade gegeten. In een voor Burkina uitstekend restaurant, waar ik al vaker gegeten heb stond het op de kaart. Een salade met diverse rauwe groenten, wat heb ik er naar verlangd. Al zolang heb ik rijst met saus of couscous met saus gegeten dat ik de verleiding niet kon weerstaan. En lekker was het. Als ik over vijf uur nog geen braakneigingen gehad heb dan is het oké.

  • 25 Januari 2018 - 22:19

    Janneke :

    Nu weet ik wat ik ga maken als je weer eens bij ons eet





  • 26 Januari 2018 - 01:08

    Andries:

    Sterkte en hou je taai.

    Groetjes. Andries

  • 26 Januari 2018 - 09:34

    Wilma:

    Krijgen we wel een medisch bulletin na vijf uur!

  • 26 Januari 2018 - 10:20

    Liny :

    Groenten gaan over het algemeen wel goed. Ik denk dat het wel mee zal vallen. Toch?
    Voor (ongaar en/of ongekoeld bewaard) vlees zou ik angstiger zijn. Maar ook dat eten ging tot nu toe toch goed? Tot het volgende verhaal.
    Gr.
    Liny

  • 26 Januari 2018 - 12:17

    Siets En Tine:

    Willem,gaat het mis ,je weet het advies misschien nog wel?
    De oplossing is en blijft AQUA VICHY !!!
    Groeten, Siets en Tine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wim

Allereerst kort over Burkina. Burkina bevindt zich in West Afrika, omgeven door Niger, Mali, Benin, Ivoorkust, Togo, Guinée, Liberia en Ghana Het land is zes keer groter dan Nederland en heeft 18 miljoen inwoners waarvan 60 % moslim, 20 % christen. Velen combineren hun geloof met animisme. De helft van de bevolking is 17 jaar of jonger en het gemiddeld inkomen per jaar is €1000, WAAROM BURKINA FASO De mensen, allereerst de mensen. Het moet ongeveer Xxxxx

Actief sinds 03 Nov. 2017
Verslag gelezen: 998
Totaal aantal bezoekers 25530

Voorgaande reizen:

04 Januari 2018 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: